maandag 21 april 2008

Gisteren heb ik geen tijd gehad om een berichtje te zetten dus dan doen we dat vandaag maar!

Gisteren ben ik met mijn vriend heel Tilburg weer rond gebromd op zijn snorfi9ets!Even naar mijn opa en oma geweest, op het balkon daar kon je gewoon in je hempje zitten heerlijk! Ik ben blij als het eindelijk weer zomer word. Daarna zijn we naar de braderie geweest maar dat heeft niet erg lang geduurd want het was echt irritant druk.. pff, ik kan me daar altijd zo aan ergeren als iedereen tegen je aan loopt. S'avonds hebben we bij de moeder van Jimmy in Berkel-Enschot gegeten en tv gekeken. Rond 9 uur s'avonds was ik thuis maar had toen niet echt zin meer om nog op de computer te gaan.

Vandaag ben ik even naar school geweest en tja, dat was het eigenlijk.

Eindelijk komt vandaag mijn telefoon abbonement binnen. Eigenlijk zou die vorige week donderdag al komen tussen kwart over 4 en half 9 s'avonds maar ik was met een vriendin, Linda, naar de stad en toen ik stipt om 16.15 binnen kwam lag er al zo'n briefje dat de bezorger langs was geweest maar dat er niemand thuis is. Dus nu zorg ik dat ik gewoon de hele middag thuis ben, dan kan ik ze niet missen.

Vanavond nog sporten met een (andere) vriendin, Maartje, en dan is de dag weer om.