donderdag 17 april 2008

Mijn eerste blog

Hoi lezers,


Gisteren heb ik dit blog aangemeld en dit wordt dus mijn eerste bericht. Ik zal dus beginnen met mezelf voorstellen:



Mijn naam is Ankie, ik ben 17 jaar en woon in Tilburg waar ik ook geboren ben op 25 oktober 1990. Een aantal van mijn hobby's is: uitgaan (metal café Extase @ Tilburg), concerten bezoeken, kleren/schoenen kopen, lol maken met vriendinnen. Verder heb ik een bijbaantje als weekendhulp bij de Wibra.

Ik heb een broertje van 15 jaar, Erwin. We hebben thuis de lelijkste maar allerliefste hond die er is en twee ratjes. Ik heb al bijna 2,5 jaar een hele lieve vriend, Jimmy.


Ik doe nu het 5e en laatste jaar van Havo op het Koning Willem II college te Tilburg. Dat betekent dus dat ik binnenkort examens heb..spannend!!! Ik ben echt verschrikkelijk blij als ik weg kan van die school, na vijf jaar ben ik het wel beu daar. Niet dat het geen leuke school is hoor, ik heb het er altijd naar mijn zin gehad maar ik ben nu echt toe aan iets anders.



Volgend schooljaar wil ik heel graag de opleiding journalistiek op de Fontys gaan doen, het lijkt me echt een gave opleiding! Ik heb nog niet erg veel ervaring met schrijven en dat is ook een van de redenen dat ik deze blog heb aangemaakt. Bij de opleiding journalistiek is het natuurlijk van belang dat je werkwoordspelling goed beheerst, helaas ben ik er niet zo sterk in. Ik doe heel erg mijn best om zo min mogelijk fouten te maken maar mocht je er een ontdekken laat het me dan asjeblieft weten.


Nou ja, dit was mijn eerste blog maar nog zeker niet mijn laatste! Ik ben van plan om elke dag, zo niet om de dag een bericht te plaatsen.

Groetjes,
Ankie